Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Οι δικές σας εμπειρίες

Θα ηθελα και εγω να μοιραστω μαζι σας την χτεσινη μου μεταφυσικη εμπειρια συγνωμμη αν υπαρχουν ορθογραφικα λαθη και χωρις τονους... Μενω που λετε σε τριωροφη πολυκατοικια...






 Εχτες καθομουν και διαβαζα ενα γραμμα απο μια κορη στον πατερα της που τον ειχε χασει ητανε πολυ συγκινητικο που ξεσπασα σε γοερα κλαματα λογο οτι εχω χασει και τους δυο γονεις μου αλλα μου βγηκε σε πολυ ενταση... Ητανε πολυ φορτισμενη η ατμοσφαιρα γυρω απο το σπιτι εχτες... Κατα της 3 παρα τεταρτο αποφασισα να παω να ξαπλωσω... 

Εκει που βολευομουν ξαφνικα ενοιωσα ενα παγωμενο αερακι μεσα στην κρεββατοκαμερα και αρχιζα να τρεμω... Δεν υπηρχε κανενα παραθυρο ανοιχτο... Ξαφνικα ακουω 3 δυνατους χτυπους μεσα στο σπιτι τρομαζω και αλαφιασμενη ξυπναω τον αντρα μου... 
Του λεω Στελιο σηκω γρηγορα καποιος ειναι μεσα στο σπιτι.. τοσο δυνατοι ητανε οι χτυποι κανενας αλλος δεν τους ακουσε... Κοιταξε γυρω απο το σπιτι και δεν ειδε τιποτα.... Αφου πεσαμε να κοιμιθουμε εντελει..... 
Σηκωθηκαμε το πρωι 6 η ωρα απο τις φωνες και τα ουρλιαχτα και τον θρηνο απο τους απο κατω μας γιατι μες την νυχτα ειχε πεθανει ο κυριος που εμαινε απο κατω μας ξαφνικα μεσα στον υπνο του τον βρηκανε πεθαμενο οι δικοι του το πρωι.... τωρα βγαλτε συμπερασματα μονοι σας εγω σκιαχτικα.......

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου