D.W- Ο επικεφαλής της πολεμικής αεροπορίας της Μαλαισίας, Rodzali Daud, δήλωσε στα ΜΜΕ ότι στρατιωτικό ραντάρ εντόπισε αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενο αντικείμενο,βόρεια της περιοχής Malacca....Στις 2:15 π.μ., -τοπική ώρα- το Σάββατο περίπου μία ώρα μετά το αεροπλάνο εξαφανίστηκε από τις οθόνες ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας.
Κινέζοι και Αμερικάνοι δεν εμπιστεύονται τους Μαλαισιανούς πως το Boeing συνετρίβη στον Ινδικό ωκεανό.
Οι δηλώσεις έχουν δημοσιευθεί από το D.W στις 12 Μαρ 2014...
Malaysia's air force chief, Rodzali Daud, said military radar detected an unidentified flying object in an area in the northern Malacca Strait at 2:15 a.m. local time on Saturday about an hour after the plane vanished from air traffic control screens. The area is hundreds of miles away from the spot where the plane vanished en route from Kuala Lumpur to Beijing.
Εδώ ολόκληρη η συνέντευξη.
www.dw.de
Η Alexandra Bruce στο ForbiddenKnowledgeTV ισχυρίζεται ότι τα αρχεία της ιστοσελίδας χαρτογράφησης της πτήσης Flightradar24 παρουσιάζει ενδείξεις για πιθανή εμπλοκή ΑΤΙΑ στην εξαφάνιση της Malaysia Airlines.
Δείτε το παρακάτω βίντεο το οποίο δείχνει την παρουσία αγνώστου ταυτότητας αντικειμένου,το οποίο αναπτύσσει ξαφνικά τρομακτική ταχύτητα και βρίσκεται πολύ κοντά στην πτήση της Malaysia Airlines.
Ωστόσο, κάποιοι ισχυρίζονται ότι το υποτιθέμενο ΑΤΙΑ και η υπερηχητική του ταχύτητα να είναι ένα πιθανό πρόβλημα στο σύστημα του ραντάρ.
"[Μερικοοί] δέκτες ραντάρ δεν παρέχουν την ίδια ποιότητα δεδομένων, έτσι μερικές φορές τμήματα δεδομένων μπορεί να είναι κατεστραμμένα [και] να δημιουργούν κάποια λάθη, όπως αυτό που βλέπετε στο βίντεο," λέει ο CEO Flightradar24 Mikael Robertsson.
"Για παράδειγμα, αν το ραντάρ λάβει [θέση] μήκος 120 αντί για 110, θα δημιουργήσει από μόνο του ένα τέτοιου είδους σφάλμα δεδομένων."
Τις τελευταίες μέρες το ενδιαφέρον για θεάσεις ΑΤΙΑ στην περιοχή έχει αυξηθεί σημαντικά, παρόλα αυτά η τύχη του αεροπλάνου παραμένει ένα μυστήριο, μαζί και 239 επιβάτες της πτήσης.
Κινέζοι και Αμερικάνοι δεν εμπιστεύονται τους Μαλαισιανούς πως το Boeing συνετρίβη στον Ινδικό ωκεανό.
Αποδείξεις ότι συνετρίβη το Boeing ζητούν οι Κινέζοι από τους Μαλαισιανούς ενώ δύσπιστοι είναι και οι Αμερικάνοι οι οποίοι ωστόσο τονίζουν ότι θέλουν να επιβεβαιώσουν όλα τα στοιχεία πριν μιλήσουν.
Να σημειωθεί ότι οι έρευνες γίνονται σε μία περιοχή με έκταση όσο 5 φορές η Ελλάδα περίπου, δηλαδή 500 χιλιάδες τετραγωνικά μίλια!
Οι Αυστραλοί σημείωσαν χαρακτηριστικά "δε ψάχνουμε ψύλλους στ' άχυρα, ψάχνουμε ακόμη τα άχυρα".
Οι Μαλαισιανοί εξοπλίστηκαν με ένα υποβρύχιο ρομπότ για να συνεχίσουν τις έρευνες για τα συντρίμμια στο βυθό του Ινδικού ωκεανού, ωστόσο ακόμη και αυτός ο εξοπλισμός δεν θα βοηθήσει αν δεν εντοπιστεί πρώτα κάποιο ίχνος του Boeing.
Κινέζοι και Αμερικάνοι δεν εμπιστεύονται τους Μαλαισιανούς πως το Boeing συνετρίβη στον Ινδικό ωκεανό.
Αποδείξεις ότι συνετρίβη το Boeing ζητούν οι Κινέζοι από τους Μαλαισιανούς ενώ δύσπιστοι είναι και οι Αμερικάνοι οι οποίοι ωστόσο τονίζουν ότι θέλουν να επιβεβαιώσουν όλα τα στοιχεία πριν μιλήσουν.
Να σημειωθεί ότι οι έρευνες γίνονται σε μία περιοχή με έκταση όσο 5 φορές η Ελλάδα περίπου, δηλαδή 500 χιλιάδες τετραγωνικά μίλια!
Οι Αυστραλοί σημείωσαν χαρακτηριστικά "δε ψάχνουμε ψύλλους στ' άχυρα, ψάχνουμε ακόμη τα άχυρα".
Οι Μαλαισιανοί εξοπλίστηκαν με ένα υποβρύχιο ρομπότ για να συνεχίσουν τις έρευνες για τα συντρίμμια στο βυθό του Ινδικού ωκεανού, ωστόσο ακόμη και αυτός ο εξοπλισμός δεν θα βοηθήσει αν δεν εντοπιστεί πρώτα κάποιο ίχνος του Boeing.
Τα σενάρια και τα ανεξήγητα που είναι όντως πολλά ...παραμένουν όλα αναπάντητα.
Πηγή