Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Το δέντρο με τα τραγοπόδαρα (Εμπειρία απο μέλος)

Απο μικρή με είχε τραβήξει το μεταφυσικό με το οποίο και ασχολήθηκα και ασχολούμαι εδώ και πολλά χρόνια.







Θα σας πω για ένα γεγονός που μου έτυχε, όταν δούλευα στην Λαμία και συγκεκριμένα λίγο έξω απο ένα χωριό το οποίο δεν θα αναφέρω για ευνόητους λόγους.


Είμαι τραγουδίστρια και εκείνο το διάστημα δούλευα στην Λαμία...

Έτυχε λοιπόν, κάποια στιγμή,να γνωρίσω ένα μέντιουμ γύρω στα 70 χρονών, ο οποίος μας κάλεσε, εμένα και μια φίλη μου η οποία ήταν συνάδελφός μου.
Ήρθε λοιπόν και μας πήρε απο την Λαμία και μας πήγε στο σπίτι του το οποίο ήτανε στην άκρη του χωριού.

Το σπίτι ήτανε χαμηλό και γύρω-γύρω είχε καλαμιές και δίπλα υπήρχε ένα πολύ μεγάλο δέντρο.


Η φίλη μου ήθελε να της πεί το φλυτζάνι εγώ όμως ήθελα να μάθω περισσότερα πράγματα για το μεταφυσικό.

Και μου είπε ο γέροντας πως μόλις σουρουπώσει λίγο ακόμα, κατά τις 7 η ώρα, θα έρθεις μαζί μου στην αυλή και θα σου δείξω κάτι.
Είπε και στην φίλη μου αλλά αυτή φοβόταν.
Της είπε το φλυτζάνι λοιπόν και περιμέναμε μέχρι να σκοτεινιάσει για να πάμε στην αυλή.

Τελικά πήγα εγώ και ο γέροντας γιατί η φίλη μου δεν ήθελε.

Μου είπε ότι και να δείς, ότι και να ακούσεις, να μην φοβηθείς.
Του είπα εντάξει.

Άνοιξε έναν κύκλο κάτω απο το δέντρο, έναν πολύ μεγάλο.

Μπήκαμε μέσα και άρχισε να σιγοψιθυρίζει κάποιες κουβέντες που δεν μπορούσα να καταλάβω.

Σε λίγο άρχισαν να ακούγονται κάτι σαν ποδοβολητά αλόγων... και μου λέει κοίταξε επάνω χωρίς να φοβηθείς.

Και είδα να κρέμονται πολλά τραγοπόδαρα.

Ήταν ένα δείγμα για το τι μπορούσε να κάνει.


Μετά κάτι είπε και εξαφανίστηκαν...Άνοιξε τον κύκλο και βγήκαμε.

Η αλήθεια είναι πως δεν φοβήθηκα γιατί η περιέργειά μου ήταν μεγαλύτερη.

Αποχαιρετίσαμε τον γέροντα γιατί έπρεπε να φύγουμε για δουλειά και θέλαμε μισή ώρα για να φτάσουμε στην Λαμία απο 'κει που είμασταν.


Πήγαμε στην δουλειά και όταν σχολάσαμε πήγαμε να κοιμηθούμε.

Ήμουν τόσο κουρασμένη, που με πήρε αμέσως ο ύπνος.

Κατα τις 3 το μεσημέρι που σηκώθηκα, είδα την φίλη μου κουρνιασμένη σε μια γωνία φοβισμένη...Έκλαιγε και δεν μιλούσε παρά μόνο με κοιτούσε.


Φοβήθηκα μήπως είχε πάθει κάτι και την ρώτησα τι έχει.

Μετά απο αρκετή ώρα και όταν συνήλθε....μου είπε.

Όταν έπεσες να κοιμηθείς, μετά απο λίγη ώρα σηκώθηκες και πήγες στον καθρέφτη...Κοιταζόσουν για λίγα λεπτα...φαινόσουν πολύ χλωμή.

Μετά βγήκες στο μπαλκόνι και νόμιζα πως θα έπεφτες γιατί είχες σκύψει  και κοιτούσες κάτω ...μετά απο λίγο γύρισες και ξάπλωσες.
Δεν ήξερα τι να κάνω γιατί ήταν κάπως περίεργες οι κινήσεις σου και με φόβισαν.
Και απο 'κείνη την ώρα δεν έχω κοιμηθεί.





'Υστερα απο κάποιες μέρες, έμαθα πως εκείνο το βράδυ που είχα σηκωθεί απο το κρεβάτι μου και όλα αυτά τα περίεργα που συνέβησαν, τράκαραν 2 φίλοι μου που ευτυχώς όμως δεν έπαθαν τίποτα.



Να πω πως τώρα πλέον είμαι κι εγώ μέντιουμ και ασχολούμαι πιο βαθιά με το μεταφυσικό.



Εμπειρία από μέλος 


Σας ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας.