Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Φωτογράφισα ένα πνεύμα (Εμπειρία απο μέλος)

Καλησπέρα μεταφυσική πύλη.
Με λένε Κατερίνα και θέλω να σας διηγηθώ κι εγώ την δική μου εμπειρία που έγινε ένα μήνα πρίν πηγαίνοντας σε μια φίλη μου για καφέ.
Ήταν μεσημέρι και όπως θα δείτε στην φωτογραφία περνούσα πάνω απο το πεζοδρόμιο και πίσω απο το αυτοκίνητο που βλέπετε όταν για μια στιγμή άκουσα έναν θόρυβο και αμέσως μετά κάτι σαν αλυσίδες.





Τρόμαξα και πήγα γρήγορα σχεδόν τρέχοντας απο την απέναντι πλευρά και κοιτούσα αυτό το παλιό μαγαζάκι που βλέπετε στην φωτογραφία.
Δεν ξέρω γιατί αλλά μου προκαλούσε έναν φόβο ακόμα κι απο κει απέναντι που το κοιτούσα.
Έβγαλα λοιπόν το κινητό μου και είπα να φωτογραφήσω το μέρος.
Τράβηξα 2-3 φωτογραφίες το έβαλα στην τσέπη μου και έφυγα πάλι σχεδόν τρέχοντας.
Στην φίλη μου όταν πήγα της είπα για το μαγαζάκι και μου είπε πως η μαμά της της είχε πεί παλιά πως έξω απο εκείνο το μαγαζάκι σκοτώσανε ένα παιδί πνίγοντας το με αλυσίδα.
Σας το γράφω και με έχει πιάσει ρίγος.
Της έδειξα λοιπόν τις φωτογραφίες και δεν φαινότανε τίποτα.
Όταν όμως πήγα σπίτι και τις πέρασα στον υπολογιστή μου τότε πρός έκπληξή μου είδα ένα πρόσωπο.
Θέλώ την γνώμη σας το βλέπετε κι εσείς ή είναι ιδέα μου.
Η φωτογραφία δεν είναι επεξεργασμένη απλά έσβησα την πινακίδα απο το αυτοκίνητο και έβαλα σε κύκλο το πρόσωπο που βλέπω.
Σας παρακαλώ πείτε μου την γνώμη σας γιατί κοντεύω να τρελαθώ.
Είναι η πρώτη φορά που φωτογραφίζω κάτι παράξενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου