Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ: Η ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ (ΦΩΤΟ)

Την παρακάτω ιστορία μας έστειλε μία κοπέλα για μία μεταφυσική εμπειρία που έζησε στο παλιό της σπίτι !

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έχουμε έναν χρόνο περίπου στο σπίτι όπου μένουμε. τους πρώτους 2 μήνες έβλεπα να περνάει από δίπλα μου ένα άσπρο σαν σύννεφο... Πολλές φορές καθισμένη στο δωμάτιό μου και διαβάζοντας,με την άκρη του ματιού μου έβλεπα αυτό το άσπρο να περνάει έξω από την πόρτα μου και πολλές φορές φώναζα στην μητέρα μου εάν έχει περάσει έξω από το δωμάτιό μου. Μετά από τους δύο μήνες άρχισα πλέον να μην ταράζομαι όταν το βλέπω και πολλές φορές μάλιστα να περιμένω πότε θα περάσει. Να σημειωθεί ότι μέχρι τότε το έβλεπα με την άκρη του ματιού μου και σαν μία μάζα από κάτι άσπρο σαν συννεφάκι..

Αφού το είχα συνηθίσει πλέον μετά τους 2 μήνες άρχισα να βλέπω καθαρότερα και να περνάει και κανονικά μπροστά από τα μάτια μου... Άρχισε να ξεδιαλύνετε σιγά σιγά και να φαίνεται ένα άσπρο φόρεμα κάπως σαν νυφικό ή σαν νυχτικό... Αυτό το φόρεμα-νυχτικό ήταν ως εξής. Άσπρο μακρύ με δαντέλα κάτω κάτω και τα μανίκια φουσκωτά με μικρή δαντελίτσα στο τελείωμά τους... Στο πρόσωπο ποτέ δεν μπορούσα να δω. Μόνο το φόρεμα και τα μαλλιά που ήταν μακριά μαύρα... Ποτέ την μπροστινή της όψη μόνο πλάγια και από πίσω... Mια ημέρα η ξαδέρφη μου, μου λέει θα έρθω για καφέ. Σημειωτέον πως δεν τις είχα πει ακριβώς πώς την βλέπω αλλά πως έχω μία κοπέλα που τριγυρνάει σπίτι μου.. Έρχεται που λέτε σπίτι μου και τις λέω περίμενε στο δωμάτιό μου να πάω να σου κάνω καφέ. Στα 5 λεπτά που ήμουν στην κουζίνα την ακούω τρέχοντας να μου φωνάζει... Την είδα,την είδα. Χαμογέλασα και την ρωτάω,ποια είδες; Την κοπέλα μου λέει.. Φοράει άσπρο φόρεμα. Κι αρχίζει να μου εξιστορεί πώς ήταν το φόρεμά της. Χάρηκα πολύ που την είχε δει και η ξαδέρφη μου.

Λίγο αργότερα και πρίν φύγουμε από αυτό το σπίτι, 3 μέρες πρίν να μετακομίσουμε βγάζαμε φωτογραφίες εγώ και η μητέρα μου. 
Αργότερα, όταν τις περάσαμε στον υπολογιστή είδαμε με μεγάλη έκπληξη πως εκείνη η κοπέλα μας είχε αφήσει να την φωτογραφίσουμε ....δυστυχώς όμως, δεν μάθαμε ποτέ τι ήθελε....
Δεν την ξαναείδαμε μετά από εκείνο το βράδυ και για 3 μέρες που μείναμε στο σπίτι πρίν την μετακόμιση.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου