Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Οι δικές σας εμπειρίες

To προσωπο στον καθρεφτη

Ειμαι απο τους ανθρωπους που δυσκολα πιστευω σε κατι , αλλα αν το δω με τα ματια μου η με καποιο τροπο ,δεν μπορεις να μου το βγαλεις απο το μυαλο .
Ετσι ειχε γινει και με την ιστορια που θα σας πω και λιγο εως πολυ ολο και καποιοι απο εσας σιγουρα κανατε το πειραμα να καλεσετε μεσα απο το καθρεφτη καποιο πνευμα ...Ειδικα καποιο δαιμονα ...
Το κολπο γνωστο , ενα κερι και μεσανυχτα μπροστα σε ενα καθρεφτη , αμιλητος , μεσα στο απολυτο σκοταδι ...



Το εκανα και εγω καποτε σαν πειραμα και αρχικα δεν πετυχα και σπουδαια πραγματα γιατι ο ανομολογητος φοβοςς παντα με ετρωγε ..
Ενα βραδυ μεσα απο τον καθρεφτη ακουστηκε ενα γελιο παραξενο και ενα παραξενο φως ξεχυθηκε μεσα απο το γυαλι που δεν υπηρχε πια μιας και ανοιγοταν μπροστα μου μια παραξενη διοδος προς το αγνωστο ...
Παραξενη ομιχλη καλυπτε το χωρο , δεν μπορουσαν να παρω το βλεμμα ουτε την σκεψη μου απο εκει ,κατι με τραβουσε και με υπνωτιζε ...
Σημερα ακουω και γελαω που λενε για τους ερπετοειδης λες και εχουν δει κανεναν , και αν ειχαν δει θα ηξεραν πως ειναι ...!!!
Αυτο το ανθρωπομορφο φολιδωτο τερας που στεκοταν μπροστα μου , μισος ανθρωπος και μισο ερπετο γελουσε κκαι τα δοντια του εξειχαν γεματα φαρμακι και αιμα απο καποιο ανθρωπινο θυμα .......Γεννημα ξεχασμενο απο τις εποχες που τα ερπετα διαδεχθηκαν οι ανθρωποι μετα την παρεμβαση των δυναμεων των θεων στο γονιδιωμα...
Γιατι εκεινη την ωρα ο φοβος χαθηκε δεν το ηξερα τοτε ..Απλα σταθηκα εκει και εβλεπα τον ζωντανο τρομο .
Ποιος εισαι ? ρωτησα .
Ειμαι ο Ασμοδαιος αδερφε του ερεβους γεννα απο μανα ερπετο και θεο πατερα με την μορφη των ανθρωπων ...
Το σκοτεινο οραμα σκεπαστηκε και ολα ξαφνικα εγιναν απλα καθημερινα ...αλλα η μορφη του εμεινε για παντα στο μυαλο μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου