Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Πνεύμα σε φωτογραφία,ύστερα απο επίκληση με Ouija board

Η φωτογραφία αυτή λήφθηκε στο Fort Walton beach της Florida, στο διαμέρισμα της φίλης μου, μας λέει η κοπέλα που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.

Οι μόνοι ανθρώποι που ήτανε εκείνη την στιγμή εκεί, ήταν η φίλη μου που καθόταν απέναντί μου και το αγόρι μου που καθόταν μπροστά μου.


ghost behind girl stalker spirit





Βγάλαμε πολλές φωτογραφίες αλλά αυτή, ήταν η μοναδική που εμφανίστηκε αυτή η ανατριχιαστική εικόνα ενός ''ανθρώπου''...


Αισθανόμουν να με ακολουθεί κάτι και τώρα με αυτή την φωτογραφία έχω αποδείξεις γι αυτό.


behind girl evil spirit ghost in room



<<Η φωτογραφία αυτή στάλθηκε σε ένα απο τα μεγαλύτερα sites που ασχολούνται με τα μεταφυσικά φαινόμενα και η απάντηση που έδωσαν, είναι η παρακάτω>>


''Ρωτήσαμε την κοπέλα αν είχε εμπλακεί σε κάτι που θα μπορούσε να προσελκύσει μια τέτοια οντότητα, τον τελευταίο χρόνο όπως Ouija Boards και γενικώς επίκληση πνευμάτων κτλπ '' .....

Η απάντηση της κοπέλας είναι:

''Ναι, χρησιμοποίησα Ouija board και προσπάθησα να μιλήσω με πνεύματα,πηγαίνοντας σε στοιχειωμένα σπίτια'' ....


...........

Η δική μας απάντηση είναι πως θα πρέπει να προσέχουμε, γενικώτερα με αυτά τα θέματα....
Καλό είναι οι αρχάριοι να μην ασχολούνται καθόλου με Ouija board και επικλήσεις πνευμάτων διότι είναι ριψοκίνδυνο...Υπάρχουν περιπτώσεις όπου πνεύματα, μετά απο επίκληση, εγκαταστάθηκαν σε σπίτια και ήταν δύσκολο να τα διώξουν...
Οι συνέπειες....Μεγάλες και πολλές φορές η ζωή τους μπαίνει σε κινδύνους!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου